  • 1. Data: 2005-05-23 20:45:34
    Temat: KPC Który artykuł?
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    Witam
    obiło mi się o uszy że istnieje artykuł mówiący iż nie można podnosić
    alimentów częciej niż dwa razy do roku?
    Była żona domaga się wyższych alimentów a poprzednie były zasądzone na
    sprawie rozwodowej we wrześniu 2004r. Czy sąd uzna jej roszczenia?
    Pozdrofki
    Grzesiex

  • 2. Data: 2005-05-24 00:32:27
    Temat: Re: KPC Który artykuł?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Grzesiex napisał(a):

    > obiło mi się o uszy że istnieje artykuł mówiący iż nie można podnosić
    > alimentów częciej niż dwa razy do roku?

    Nie istnieje coś takiego.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-05-24 01:16:57
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Nie istnieje coś takiego.

    A nawet jeśli by był, to co z tego, skoro Grzesiex napisał, że alimenty
    zostały zasądzone we wrześniu 2004?

    L.

  • 4. Data: 2005-05-24 07:23:00
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A nawet jeśli by był, to co z tego, skoro Grzesiex napisał, że alimenty
    > zostały zasądzone we wrześniu 2004?

    no był podobno taki przepis i chodiło o okres 12 miesięcy między jedną
    powyżką a drugą