  • 1. Data: 2005-05-23 19:57:48
    Temat: Filia spółki komandytowej ?
    Od: " Kuba" <m...@g...pl>

    Witam,
    po krótce przedstawie sytuacje a potam napisze moje pytania.

    Jest zagraniczna spółka komandytowa która chce zarejestrować swój oddział w
    Polsce. Potrzebują oni osoby która bedzie reprezentantem tej firmy i na
    którą będzie zarejestrowana ta filia.

    I tutaj moje pytanie, jak to prawnie zrobić aby zabezpieczyć sobie d***
    Czy zawrzeć umowe o prace na 1/4 etatu (wtedy chronia mnie przepisy kodeksu
    pracy) czy może jakaś umowa pełnomocnictwa ?

    Bardzo prosze o jakieś rady

    Pozdrawiam Kuba

  • 2. Data: 2005-05-23 20:35:12
    Temat: Re: Filia spółki komandytowej ?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Mon, 23 May 2005 19:57:48 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo, Kuba napisał(a):

    > Czy zawrzeć umowe o prace na 1/4 etatu (wtedy chronia mnie przepisy kodeksu
    > pracy) czy może jakaś umowa pełnomocnictwa ?

    Na marginesie: te sprawy nie są alternatywne dla siebie, pełnomocnictwo
    może wynikać np. z umowy o pracę.
    Co do rejestracji filii w Polsce - już mi się nie chce sprawdzać ale
    przepisy o oddziałach obcych spółek w kraju coś o tym mówią
    sensowniejszego.

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597