  • Data: 2004-06-02 06:36:03
    Temat: Re: KPC ART 416 -prosze o pomoc w interpretacji
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c9iqkt$d75$1@inews.gazeta.pl...

    > O zadnym z tych dwoch
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > NoMAD

    Nie masz racji. Art 416 kpc dotyczy sytacji opisanej w pkt. 1 czyli wtedy
    gdy na skutek wznowienia postepowania zapadło orzeczenie dotyczące meritum
    sprawy. Nie jest natomiast przeszkodą w przypadku wczesniejszego odrzucenia
    skargi lub umorzenia postępowania wszczętego na skutek skargi.

    --
    JOHNSON :)