  • Data: 2003-03-14 09:56:48
    Temat: Re: KOMORNIK
    Od: "Sandra" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b4s7nt$cac$...@g...uci.agh.edu.pl...
    > Czy dobrze Sandro zrozumialem ?
    >
    > Ktos wynajmuje mieszkanie i ma tam WSZYSTKO swoje, ma umowe najmu.
    >
    > I teraz przychodzi kmornik i ja mam miec rachunki sprzed 15 lat meble ?
    >
    > Chyba jakas nadinterpretacja.

    nie bo jest to nienormalne ale żyjemy w takim państwie ,że jak nie
    udowodnisz to mozesz pożegnać sie niekiedy z cennymi rzeczami i dobrze o tym
    oboje wiemy a osoba wprowadzająca się na takie mieszkanie raczej w nie jak
    jest rozsądna nie dotuje a gdy już to na jakieś nowe rzeczy posiada dowód
    lub świadków ,że jest to jej własnością a tym samym może wtedy zwrócić sie o
    zwrot tych rzeczy...

    Sandra