    From: Herald <h...@o...eu>
    Subject: Re: KC, reklamacja telefonu SE
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 5 Nov 2010 10:31:22 +0100

    Dnia Thu, 4 Nov 2010 12:55:32 +0100, Bartosz napisał(a):

    > Pani z seriwsu mi podpowiada, że mogę ew wystapić o wymianę telefonu na
    > podstawie niezgodności telefonu z umową.

    Czy ten serwis to jeden podmiot, związany ze sprzedawcą?
    Bo "niezgodność" zgłaszasz sprzedawcy a nie reklamujesz go i oddajesz do
    serwisu.

    > Telefon pójdzie wtedy na ekspertyzę laboratoryjną.

    LOL
    A niech sprzedawca sobie robi z nim co chce :)))
    Może go nawet powiesić na ścianie :)
    To Ty jako konsument WYBIERASZ czy ma być wydana rzecz wolna od wad, czy
    naprawiona. W ostateczności - zwrot kasy.
    Skoro już tyle razy był w naprawie z powodu tego samego powodu - to wymiana
    na nowy telefon lub zwrot kasy, argumentując to po prostu "bublem" (o ile
    te problemy techniczne ma cała rodzina tych telefonów).