eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJuszczyszyn jedzie do Sejmu obejrzec listy POparcia do KRS ;) › Re: Juszczyszyn jedzie do Sejmu obejrzec listy POparcia do KRS ;)
  • Data: 2020-01-24 21:55:28
    Temat: Re: Juszczyszyn jedzie do Sejmu obejrzec listy POparcia do KRS ;)
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.01.2020 o 14:19, m...@g...com pisze:
    > Bez znaczenia. Pisiory mają w d4 prawo.
    > ---
    > Niesprawiedliwe "prawo" nie obowiazuje
    > nikogo w sumieniu. Na razie sie obchodzom
    > z wami grzecznie, ale to sie moze sKOnczyc.
    > Narod patrzy i widzi kto jest z nim
    > a kto przeciwKO niemu. Dobrze widzi.
    > KIEDY TO DO WAS LOBUZY DOTRZE? ;P
    > Narod to nie WY, NAROD TO NAROD
    > a nie jaks wygenerowana przez
    > rusko-niemiecKOm agenture Kasta. :P

    ja już w PRL przekonałem się że Polacy to bardzo mądry naród, nawet
    jeśli jeszcze nie rozliczyli nadzwyczajnej kasty rodem z PRL to na pewno
    ją rozliczą, z opłakanym skutkiem dla tej nadzwyczajnej kasty i
    czołowych jej agenciaków z panią G. na czele:)

    btw taki Jaruzel uniknął odpowiedzialności za stan wojenny w 1981 i
    masakrę w grudniu 1970, Kiszczak usłyszał śmieszny wyrok, właśnie dzięki
    nierozliczeniu nadzwyczajnej kasty:)