    From: Paweł <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jestem złodziejem!!!
    Date: Tue, 20 Dec 2005 17:46:08 +0100

    Przemek R... napisał(a):
    > wcale nie wymaga, wymaga myslenia i troche zanagazowania w prace, masz
    dwie
    > opcje
    > - instalowac system trial z trialowymi delphi co pewien okres
    Zgadza się, mogłem tak zrobić, chociaż nie znam ani jednej osoby, która
    by tak robiła. Jednak w semestrze używa się kilku programów nie tylko
    Deplhi, czasami są problemy z drobnymi różnicami pomiędzy wersjami
    trial, demo i full. Czasami jest dostępne tylko demo. Natomiast
    instalacja oprogramowania co 3-4 tygodnie nie jest normalnym
    rozwiązaniem, bardzo mało osób tak robi. Jednak nie o to mi chodzi w tym
    wątku i na _tej_ grupie.
    > -jezdzic na uczelnie i tam pracowac,
    Właśnie takie rozwiązanie by mi najbardziej odpowiadało, ale przy takiej
    ilości studentów i ograniczonej liczbie sal i stanowisk, nie wchodziło
    to w rachubę - o to akurat zapytałem wykładowcę.

    pozdrawiam
    Paweł