  • 1. Data: 2003-04-25 08:00:50
    Temat: Jedna licencja na laptop i komputer osobisty
    Od: Rufikozo <r...@p...onet.pl>

    Mam taki dylemat:
    Mam licencję edukacyjną MOLP na 10 kopi MS Office 2000.
    Wraz z licencją jest umowa w której napisano:

    ... Główny użytkownik komputera, na którym URUCHAMIANA jest kopia
    Oprogramowania, może sporządzić drugą kopię wyłącznie do własnego użytku
    na komputerze przenośnym....

    Czy to zanczy , że wykładowca akademicki może na jednej licencji
    edykacujnej mieć Offica na komputerze w pracy i na służbowym laptopie ?

    Jeśli to prawda to czy nie mając komputera na biurku a mając laptop
    może jego licencję podłączyć do innego komputera w pracy, gdzie pracuje
    ktoś inny ?

  • 2. Data: 2003-04-25 08:09:07
    Temat: Re: Jedna licencja na laptop i komputer osobisty
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Rufikozo" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Czy to zanczy , że wykładowca akademicki może na jednej licencji
    > edykacujnej mieć Offica na komputerze w pracy i na służbowym laptopie ?

    Tak.

    > Jeśli to prawda to czy nie mając komputera na biurku a mając laptop
    > może jego licencję podłączyć do innego komputera w pracy, gdzie pracuje
    > ktoś inny ?

    Tak, pod warunkiem, że ta druga osoba nie będzie miała możliwości dostępu do
    tego oprogramowania.
    Czyli jest to zabezpieczone hasłem, a ta druga osoba nie ma uprawnień
    administratora do tego komputera.

  • 3. Data: 2003-04-25 08:13:41
    Od: Dan <d...@p...pl>

    > Jeśli to prawda to czy nie mając komputera na biurku a mając laptop
    > może jego licencję podłączyć do innego komputera w pracy, gdzie pracuje
    > ktoś inny ?

    z tego co sie kiedys wczytywalem w licencje to tak - o ile na komp.
    przenosnym i stacjonarnym nie pracuje sie jednoczesnie.

    Pozdrawiam
    Dan

  • 4. Data: 2003-04-25 11:43:01
    Od: PACTUM INKASSO <p...@b...pl>

    Rufikozo wrote:

> [...]
    >
    > Jeśli to prawda to czy nie mając komputera na biurku a mając laptop
    > może jego licencję podłączyć do innego komputera w pracy, gdzie pracuje
    nalezy zacząć od tego , ze uzytkownik komputera to licencjonobiorca, on jest
    podmiotem. Jezeli licencja jest udzielona np. uczelni to profesoer jest
    podmiotem uprawnionym i może dysponoać swoją kopią. Z kopii bedzie mogł
    korzystac tylko on , nikt więcej( uzytkownik)
    --
    PACTUM INKASSO
    doradztwo w zakresie wierzytelności

  • 5. Data: 2003-04-25 16:25:26
    Od: "cc.jj" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Rufikozo" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jeśli to prawda to czy nie mając komputera na biurku a mając laptop
    > może jego licencję podłączyć do innego komputera w pracy, gdzie pracuje

    Proponuje zadzwonic na infolinie do Microsoft Polska 0801 308 801

    JAcek CH