  • Data: 2017-05-26 13:54:07
    Temat: Re: Jazda wzdłuż po chodniku pojazdem niesilnikowym
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.05.2017 o 12:33, Krzysztof pisze:

    > W Polsce mamy po prostu przyzwoite koszty mandatów. Jak się dowiedziałem
    > od Holendra (będąc tam), że tam mandat = 10EUR - pomyślałem WTF? Ale
    > kiedy on dodał "za każdy kilometr przekroczenia" - to od razu zwolniłem. :)
    > K.

    Szczerze - do tej pory zapłaciłem 2 mandaty. Więc aż tak to nie boli. Po
    prostu u nas mandat to pech i tyle. Ani nie ma za to ostracyzmu,
    potępienia lub choćby wyrzutów sumienia ani nawet policja nie udaje, że
    robi to dla bezpieczeństwa a nie statystyk. Traktujesz to jakbyś gumę
    złapał, albo wręcz jakby cię ktoś okradł.

    Zresztą - Holender zarabia jakieś 5 razy więcej niż my, więc wychodzi 2
    euro "w przeliczeniu na nasze". 80PLN na 10km/h - z grubsza tyle co u nas.

    Shrek