    From: "Olo" <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda w stanie nietrze*wości...Prośba o pomoc!
    Date: Wed, 20 Mar 2002 12:19:27 +0100

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:a79k44$po7$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Użytkownik "analismus" <a...@g...pl> napisał:

    > Wymienię się z Toba doświadczeniami - mi tez przyrafiła się 5 lat temu
    taka
    > historia z tym, ze miałem wg alkomatu 1,86 promila - skutek nocnej balangi
    > piwem, whisky, i ogólnie wszystkim, co w barku było ;-)
    > Wykazalem skruchę przed kolegium i orzekli mi 11 miechow bez prawka oraz
    > chyba 300 zł grzywny.
    > Prawda jest taka, ze piwo + gorzala = utrwalacz, gdybys nie pomieszal,
    > prawdopodobnie zązyło by więcej "wyparować" z Ciebie.
    >
    > Pozdrawiam :-)
> [...]
    Witam
    Przyglądam się tej dyskusji bo sam mam kłopot..:-(
    Ja miałem 0.32 promila.. i czekam na sprawe i nie wiem co w sumie mnie
    czeka..
    Własnie jestem w takiej sytuacji, ze samochod jest mi niezbedny do
    prowadzenia dzialalnosci i jestem jedynym zywicielem rodziny.
    Jakie mam szanse bo raz słysze ze mogą mi oddać prawo jazdy a raz slysze ze
    nawet na rok. a to by znaczylo ze moge zapomniec o pracy :-(
    Olo