    From: stern <s...@n...to>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Date: Fri, 3 Aug 2007 11:08:46 +0000 (UTC)

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Fri, 03 Aug
    2007 12:52:20 +0200, Johnson zeznał(a):

    > Ktoś się tu niedawno upierał że obowiązek jazdy na światłach zwiększa
    > bezpieczeństwo, a co za tym idzie zmniejszy liczbę wypadków ...
    > Może tę "mądre" osoby skomentują:
    > http://www.wprost.pl/ar/?O=111443
    >
    > Dla potrzeb dyskusji przyjmijmy że gazeta podaje prawdziwe dane ...

    właśnie jestem po lekturze przydlugiej dyskusji na ten temat i chętnie
    streszczę wypowiedzi zwolenników świateł przez cały dzień:

    1. Gdyby nie ten obowiązek, ilość wypadków byłaby wyższa
    2. Okres 2-miesięcy jest za krótki na oceny
    3. To nie miał być gwałtowny spadek liczby wypadków, ale długofalowy
    4. Pogoda była gorsza
    5. Samochody były gorsze
    6. Kierowcy byli gorsi
    7. Kierowcy nie używali świateł

    To chyba wszytko, co było podniesione.

    I bardzo mocno podkreślam, że to nie moje argumenty, bo aż takich to nie
    umiałbym wymyślić. ;)