    From: poreba <d...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Date: Wed, 22 Jul 2009 14:22:03 +0200
    <h3pcj3$js$1@news.onet.pl> <h3peap$cv$2@inews.gazeta.pl>
    <h3pkj6$r20$1@news.task.gda.pl> <s...@t...ceti.pl>
    <h3pun4$khs$1@news.task.gda.pl> <s...@t...ceti.pl>
    <h4137f$gdv$1@news.task.gda.pl> <s...@t...ceti.pl>
    <h4150b$nla$1@news.task.gda.pl> <h41fip$264$1@news.onet.pl>
    <h41h5e$u7u$1@news.task.gda.pl> <h41ioi$dgh$1@news.onet.pl>
    <h41j30$4lq$1@news.task.gda.pl> <h41jnl$h65$1@news.onet.pl>
    <h41kho$8um$1@news.task.gda.pl>
    <q...@4...net>
    <h46cl4$onf$1@news.task.gda.pl>

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 08:45:32 +0200, szerszen napisał(a):

    > a widzisz roznice pomiedzy szkolonym bodygardem,
    > a dzieciakiem
    Ucieczka zatem _może_ mieć sens?
    Poprzednio twierdziłeś, że ucieczka=głupota.
    Rozumiem, że sensowność ucieczki w stanie zagrożenia uzależniasz od stopnia
    wyszkolenia uciekającego. Dlaczego pomijasz wyszkolenie napastnika?

    > czesciowo tak, byc moze komus to kiedys uratuje zycie
    Ale dla sprawy 'prawidłowość' działania policji ma?

    > nie, nie, strzelali do niepotwierdzonego celu,
    > cel zostal rozpoznany przez swiadka
    Nie wiedziałem, że ktoś tych późniejszych poszkodowanych wskazał jako
    poszukiwanego bandziora.

    > i o tym wlasnie pisze od poczatku, osobiscie nie wierze, ze wysiedli z
    > samochodu i lecieli
    Tyle, że JA o tym nie pisałem.

    > trzeba sie zastanowic, rowniez nad zaostrzeniem kar w
    > przypadku uciekaniu przed policja
    Zgodzę się z Tobą jeżeli jednocześnie kary za podszywanie się pod policję
    będą horendalnie wysokie, za przekroczenie uprawnień przez policję również.

    Onegdaj (w czasach masowych napadów 'przebierańców' na auta) wysoko
    postawieni przedstwiciele KG w telewizorni przekonywali aby w przypadkach
    wątpliwych NIE zatrzymywać się do kontroli tylko _powoli_ jadąc udać się do
    najbliższej jednostki policji. Wskazywali, że m.in. właśnie po to są
    odpowiednie kierunkowskazy przy drogach. Czy moje AFAIR dużo odbiega od
    innych?

    --
    pozdro
    poreba