  • Data: 2004-09-09 11:48:41
    Temat: Re: Jakie szanse na odszkodowanie?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bez postawienia zarzutów (jest to niezbędne do tymczasowego aresztowania)
    > można trzymać człowieka 48 godzin. Dla jasności miesiąc ma 720 godzin.
    > Jeśli kogoś sie trzyma miesiąc bez postawienia zarzutów to jest przestępstwo
    > pozbawienia wolności.

    Gdybym potrzebował takiej informacji nie pisałbym na grupę. Ponieważ JOHNSON ma
    pewne kłopoty ze zrozumieniem, sformułuję to pytanie inaczej:
    Od kogo można domagać się odszkodowania za przestępstwo pozbawienia wolności
    tj. przetrzymywanie przez miesiąc bez postawienia zarzutów? Czy można się
    domagać tego odszkodowania w taki sposób, żeby nie zaszkodzić byłej żonie,
    która złożyła fałszywe zeznania i wykorzystała swoje koneksje rodzinne i
    towarzyskie w wymiarze sprawiedliwości?

    Dla jasności: godzina ma 60 minut. Ale ja pytam o coś zupełnie innego.

    Czapla :)