  • 1. Data: 2006-08-11 04:47:19
    Temat: Jakie są normy.....
    Od: <b...@N...gazeta.pl>

    Chciałbym dowiedziec się od jakiej minimalnej ilosci C2H5oh mozna czlowieka
    wziasc na izbe w Naszymm kraju?

  • 2. Data: 2006-08-11 06:39:28
    Temat: Re: Jakie są normy.....
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 11-08-2006 o 06:47:19 <b...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Chciałbym dowiedziec się od jakiej minimalnej ilosci C2H5oh mozna
    > czlowieka
    > wziasc na izbe w Naszymm kraju?

    Jestesmy krajem goscinnym i do izby zapraszamy prawie kazego ... gosc w
    dom ... czy cos :) Zgaduje, ze chodzi o kanister z polproduktem (albo
    czystym alkoholem) a izba to komisariat :P

    Wydaje mi sie, ze nie ma ograniczen. Czasem ktos z 0,5 promila potrzebuje
    wsparcia ... a czasem ktos z 0,5 procent nie :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 3. Data: 2006-08-11 07:11:15
    Od: stern <s...@0...pl>

    b...@N...gazeta.pl napisał(a):
    > Chciałbym dowiedziec się od jakiej minimalnej ilosci C2H5oh mozna czlowieka
    > wziasc na izbe w Naszymm kraju?

    nie ma wskazanej konkretnej ilości:

    "Art. 40. 1. Osoby w stanie nietrzeźwości, które swoim zachowaniem dają
    powód do zgorszenia w miejscu publicznym lub w zakładzie pracy, znajdują
    się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają
    życiu lub zdrowiu innych osób, mogą zostać doprowadzone do izby
    wytrzeźwień, zakładu opieki zdrowotnej lub innej właściwej placówki
    utworzonej lub wskazanej przez jednostkę samorządu terytorialnego albo
    do miejsca zamieszkania lub pobytu."

    Można zakładać, że chodzi o stan nietrzeźwości w rozumieniu kk, a zatem
    powyżej 0,5 promila, ale to nie jest jedyna przesłanka.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 4. Data: 2006-08-11 11:23:11
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    b...@N...gazeta.pl napisał(a):
    > Chciałbym dowiedziec się od jakiej minimalnej ilosci C2H5oh mozna czlowieka
    > wziasc na izbe w Naszymm kraju?

    Izby sa goscinne, poniewaz milicjanci maja dzialke z dostarczenia "klienta"

    Kolega, niesprawny ruchowo (na trzezwo wyglada jkaby szedl na rauszu,
    osoba dosc slabowita) zostal zaproszony do w/w przybytku. Rano, kiedy
    okazalo sie co to za stwor (ze on juz tak ma) notatka sluzbowa otrzymala
    nowe brzmienie:
    uwaga
    .
    .

    "warczal na policjantow"

    Jeszcze raz: "WARCZAŁ NA POLICJANTÓW"

    Wczesniej notatka byla cos w stylu, ze chcial ich pobic

    Od tego czasu izba otrzymala nowa, lepsza nazwe: warczarnia

    MarcinJM
    _________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 5. Data: 2006-08-14 05:21:44
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Fri, 11 Aug 2006 04:47:19 +0000 (UTC), b...@N...gazeta.pl
    napisał(a):

    > Chciałbym dowiedziec się od jakiej minimalnej ilosci C2H5oh mozna czlowieka
    > wziasc na izbe w Naszymm kraju?

    Wprost nie ma określone, ale często przyjmuje się, że granicą jest 0,5
    promila.
    Kumpel miał taką historię... Był pod wpływem alkoholu. Zabrali go na
    komendę i przesłuchiwali (nie z powodu alkoholu). Tam alkomat - wyszło 0,6
    promila. Po przesłuchaniu zabierają go na wytrzeźwiałkę. Ponownie alkomat
    i... poniżej 0,5 promila. Na izbę nie zgodzili się go przyjąć mimo usilnych
    nacisków policjantów.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski