  • Data: 2006-06-09 22:22:10
    Temat: Re: Jakie możliwości?
    Od: Beniamin <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzych napisał(a):
    > Witam!
    >
    > Sprawa ma się następująco: w marcu zakupiłem na Allegro samohcód terenowy.
    Sprzedający na stronie opisał go jako w 100% bezwypadkowy, w bardzo dobrym stanie
    technicznym i wizualnym i jako niewymagający wkładu finansowego. Niestety, ten
    bardzo dobry stan techniczny okazał się czystą fikcją, w sposób wręcz zagrażający
    bezpieczeństwu. Jako laik nie mogłem tego stwierdzić. Auto zostało kupione za
    posrednictwem komisu. Jakie są ewentualne możliwości w tej sytuacji? Czy mogę
    wystąpic na drogę sądową, a jeśli tak to przeciw komu, sprzedajacemu czy komisowi?
    Jakie są szanse odzyskania pieniędzy?

    Możesz się sądzić. Masz na piśmie stwierdzenie sprzedawcy zapewniające o
    bezwypadkowości pojazdu, czyli coś, co w większości tego typu spraw jest
    nie do udowodnienia. Raczej niezbędny będzie adwokat.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin