  • Data: 2006-10-09 14:07:19
    Temat: Re: Jakie mam szanse na pozwolenie na broń?
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    wrote in message news:egdah5$5qr$5@inews.gazeta.pl...
> [...]

    Potem się okaże, że trenowałeś sztuki walki, napadło cię dwóch,
    i nagle "brałeś udział w bójce" i jeszcze z użyciem "niebezpiecznego
    narzędzia",
    twoich rąk. No ja dziękuję uprzejmie za coś takiego.

    Albo kto jest w stanie zapamiętać listę służb, które mogą zatrzymać
    ciebie, lub twój samochód, i w jakich sytuacjach i na co musisz im ogólnie
    pozwolić.
    To jest mętne, ciągle się zmienia.
    W rezultacie jest to promowanie postawy - człowieku, daj zrobić
    ze sobą wszystko.

    Stach