  • Date: Mon, 09 Oct 2006 08:31:31 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakie mam szanse na pozwolenie na broń?

    Jasko Bartnik wrote:

    > Przyklady, przyklady prosze :)

    Wystarczy wejść na waszą naziolską stronę:

    "Bomby na Izrael", "Zakaz pedałowania", poparcie dla "prawdy" tego
    neofaszysty Irvinga...

    Albo ten wasz "program" - przejęcie przez państwo kontroli nad bankami
    (czyli finansami), agitacja za zerwaniem "krzywdzących" umów
    międzynarodowych (kredyty), bełkot o "prostytucji" na rzecz "obcych
    państw" (zwłaszcza UE).

    To ostatnie w połączeniu z nawoływaniem do delegalizacji partii będących
    "za" oraz za wymordowaniem zwolenników integracji (stawianie na jednym
    poziomie zwolenników integracji z UE z mordercami i gwałcicielami...)
    jest szczególnie znamienne.

    Wystarczy jeszcze dołączyć nawoływania do rewolucji oraz te, jakże
    urocze, hasła o "nowym człowieku" i obraz jest gotowy.

    W sumie chyba tylko dlatego jeszcze całej tej kliki waszej nie
    zamknięto, bo mało kto bierze was poważnie - choćby przez te urocze
    brednie "strasznie ważkiej" kwestii miejsca dostarczania komunii...
    Toczka w toczkę przypomina mi to pianę toczoną przez prawosławnych
    fundziaków, którzy tak się oburzyli zmianą 3 palców na 2, że aż zaczęli
    z tej wściekłości płonąć (i to dość dosłownie).

    CBDO i EOT

    PS: FUT-warning...