    From: "szlovak" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakie mam prawa (wadliwe i niekompletne meble)?
    Date: Thu, 1 Jun 2006 08:41:51 +0000 (UTC)

    Robert Tomasik wrote:

    > Uzytkownik "LaGranda" <l...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > Na przyszlosc, to niestety dostawca czeka, az Ty sprawdzisz
    > kompletnosc dostawy. A, to ze to trwa, to jego sprawa. Moze sobie
    > jechac bez pokwitowania, albo wrócic pózniej. Jego problem. Reklamacje
    > zlóz na pismie i niech Ci potwierdza na kopii, ze wplynela.

    ale nie chca na pismie i koniec. I co zrobisz? tez to przerabialem , jebneli dechami
    o glebe ze narozniki byly rozwalone, fo tego juz w reklamowanej innej czesci znowu
    rysy. Moim zdaniem nie ma innej mozliwosci zabezpieczenia jak: nie wplacac
    jakichkolwiek zaliczek, przed placeniem sprawdzic czy wszystko gra czyli rozpakowac
    i jak cos nie bedzie grala to niech spierdalaja. Ja kupowalem w Lodzi, pasaz, sklep
    FOrte . Ale z tego co slysze to chyba wszedzie taka kaszana jest i calkowita
    ignorancja polaczona z niekompetencja