  • Data: 2002-01-23 19:55:34
    Temat: Re: Jakie karne odsetki od umowy w USD
    Od: "DHN" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Może trzeba przeliczyć na PLN w dniu wymagalności i od tego już ustawowe
    polskie??
    Dzek

    > Zezwolenie dewizowe ?
    > A wedlug ktorego prawa ?
    > Nie jestem prawnikiem ale jesli parlament oglasza ze III RP jest kntynuacja
    II RP to mamy i takie i takie prawo -
    czyli to obowiazujace do 1939 i to po 1945 - oczywiscie tamto z 1939 jest
    liberalne i pozwala Polakom inwestowac gdzi popadnie jak i miec konta gdzie im
    sie podoba - oczywiscie to wprowadzone po 1945
    wyklucza takie mozliwosci ( jedno przeczy drugiemu)- ale juz w pazdzierniku
    co jest najsmieszniejsze dostaniemy i trzecie prawo - bardziej liberalne od
    drugiego ale mniej liberalne od pierwszego -
    notabene wymuszone przez UE i OECD - smieszne jest tylko to ze musielismy
    oplacic podroz negocjatora do UE , ekspertow , specjalistow i Bog wie kogo
    jeszcze !!! zeby prowadzili negocjacje w sprawie prawa ktore mamy !!!