  • Data: 2013-10-21 18:16:05
    Temat: Re: Jakie dane obowiązują?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .B:artek. wrote:

    > A skąd wiesz, że po 3 dniach od złożenia w KRS-ie wniosku info o
    > zmianach dostaje US i GUS? Powinny je dostać dopiero po wpisaniu
    > zmiany do KRS-u, bo dla nich zmiana danych w KRS-ie jest warunkująca
    > zmianę w ich rejestrach.

    W ustawie jest, że wysyłają po 3 dniach.
    Pewnie tak samo utrzymany termin
    jak te 7 dni na rozpoznanie wpisu ;-).

    Dlatego jak ostatnio robiłem zmianę, to miałem dwa
    miejsca prowadzenia działalnosci i złożyłem wniosek o zmianę
    w sądzie i sobie spokojnie czekałem.
    Jak przyklepali zmianę w KRS, to dopiero wtedy "popchnąłem"
    wszystkie inne kwity (US, GUS, ZUS)
    Ale teraz nie chcieli przyjąć w KRS bez NIP2, Rg1 itp.
    Więc jestem ciekaw jak to wygląda formalnie.