  • 1. Data: 2005-08-18 17:47:50
    Temat: Jaki okres wypowiedzenia
    Od: "agnuk" <a...@i...pl>

    Witam
    W KP nie mogę znaleźć nic o okresie wypowiedzenia pracy przez
    pracownika zatrudnionego na czas określony roczny od 15 07

    A w umowie nie ma wzmianki o okresie wypowiedzenia tylko że strony
    zastrzegają sobie prawo do rozwiązania umowy zgodnie z KP

    Ile dni wynosi w tej sytuacji okres wypowiedzenia?

    Proszę o odpowiedz, bo od 1 10 2005 mam podjąć pracę w innej firmie

    --
    Pozdrawiam Darek

  • 2. Data: 2005-08-18 17:49:48
    Temat: Re: Jaki okres wypowiedzenia
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    agnuk napisał(a):

> [...]
    > zastrzegają sobie prawo do rozwiązania umowy zgodnie z KP
    >
    > Ile dni wynosi w tej sytuacji okres wypowiedzenia?

    Nie ma możliwości wypowiedzenia.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-08-18 18:00:31
    Od: "agnuk" <a...@i...pl>

    > Nie ma możliwości wypowiedzenia.

    A ile mi grozi kara za zerwanie umowy
    Czy oprócz finansowego zakresu jakieś jeszcze konsekwencje
    Finansowe - jaka górna granica

    ---
    Pozdrawiam Darek

  • 4. Data: 2005-08-18 18:04:45
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    agnuk wrote:

    > A ile mi grozi kara za zerwanie umowy
    > Czy oprócz finansowego zakresu jakieś jeszcze konsekwencje
    > Finansowe - jaka górna granica

    an dzien dobry przegrana sprawa w sądzie pracy i wyrok z przywróceniem
    do pracy.
    Za niewykonanie wyroku sądu już coś można dostać.

  • 5. Data: 2005-08-18 18:08:17
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:de2i9q$u88$1@opal.futuro.pl agnuk <a...@i...pl>
    pisze:

    > Czy oprócz finansowego zakresu jakieś jeszcze konsekwencje
    Standardowo nie. (proces cywilny - wątpię, ale możliwe).

    > Finansowe - jaka górna granica
    KP art. 61^2

    Jotte

  • 6. Data: 2005-08-18 20:00:28
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    blad zrobiles , ze podpisales umowe w ktorej nie ma terminu
    wypowiedzenia, ja znam przypadki ze jak jest na czas okreslony to 2 tyg
    jesli nieograniczony to 3 miesiace, a jesli krotszy niz 3 miesiace to 3
    dni, jest jeszcze rozwiazanie umowy ze skutkiem natychmiastowym, jesli
    zlamiesz powaznie regulamin pracy(czy jakos tak) np. nie stawisz sie bez
    usprawiedliwienia w pracy) wtedy pracodawca cie wyzuca rozwiazujac umowe
    . Minusem jest to ze masz to wpisane do akt. Ale za to mozesz rozpoczac
    nowa robote ;) oczywiscie najlepiej jest powiadomic przyszlego
    pracodwace ze tak zrobiles ;)

  • 7. Data: 2005-08-18 20:03:45
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:de2ous$5r6$1@nemesis.news.tpi.pl Harry
    <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl> pisze:

> [...]
    > zlamiesz powaznie regulamin pracy(czy jakos tak) np. nie stawisz sie bez
    > usprawiedliwienia w pracy) wtedy pracodawca cie wyzuca rozwiazujac umowe
    Brednie. Proponuje poczytać KP.

    Jotte

  • 8. Data: 2005-08-18 20:26:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek napisał(a):

    > an dzien dobry przegrana sprawa w sądzie pracy i wyrok z przywróceniem
    > do pracy.

    A to ciekawe? Sam to chyba wymyśliłeś. To roszczenie nie przysługuje
    pracodawcy. A nasz klient jest pracownikiem.

  • 9. Data: 2005-08-18 22:21:21
    Od: "agnuk" <agnuk-małpa-wytnij to@interia.pl>

    > KP art. 61^2

    ale chyba obowiązuje taki zapis, że odszkodowanie nie może przekroczyć
    3 mies. zarobków

    --
    Darek

  • 10. Data: 2005-08-19 15:33:23
    Od: "Joanna" <l...@a...net>

    Użytkownik "agnuk" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zastrzegają sobie prawo do rozwiązania umowy zgodnie z KP
    >
    > Ile dni wynosi w tej sytuacji okres wypowiedzenia?

    spróbuj przeforsować aneks do umowy i uzupełnić ja o ten zapis, mają do tego
    prawo obie strony. W ostateczności "zrób" dyscyplinarkę, zacznij sie
    spóźniać, może sami ci to zaproponują