  • 1. Data: 2006-02-03 13:01:20
    Temat: Jaki jest dzień przedawnienia?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Sprawa o zapłatę dla os. fizycznej przeciw s.c. Wyrok nakazowy.
    Kiedy się przedawnia? 2 lata od:
    - wysłania wezwania do zapłaty
    - dnia wymagalności zapłaty (od tego momentu są liczone odsetki)
    - dnia wydania wyroku nakazowego
    - dnia otrzymania tytułu wykonawczego

    * niepotrzebne skreślić;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 2. Data: 2006-02-03 13:09:05
    Temat: Re: Jaki jest dzień przedawnienia?
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> naskrobał/a w

    > Sprawa o zapłatę dla os. fizycznej przeciw s.c.

    Wygląda jak sprawa cywilna.

    > Wyrok nakazowy.

    Jednak wyroki nakazowe są w sprawach o wykroczenia. Chodzi ci o nakaz
    zapłaty?

  • 3. Data: 2006-02-03 13:16:47
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Goomich napisał(a) :

    > "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> naskrobał/a w

    > Wygląda jak sprawa cywilna.

    > Jednak wyroki nakazowe są w sprawach o wykroczenia. Chodzi ci o nakaz
    > zapłaty?

    Tak. Tak jest napisane.
    No tak, widać, że mam mało wspólnego z prawem i mieszam pojęcia:-)

  • 4. Data: 2006-02-03 13:30:06
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    > Tak. Tak jest napisane.
    > No tak, widać, że mam mało wspólnego z prawem i mieszam pojęcia:-)

    No to przedawni się 10 lat od wydania wyroku.