    From: marcin <s...@s...friends.id.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jaką umowę najmu podpisać
    Date: Fri, 05 Dec 2003 14:30:34 +0100

    Użytkownik Samotnik napisał:

    > Umowy użyczenia zawsze budziły we mnie wewnętrzną obawę przed
    > zakwestionowaniem ich przez kogoś kiedy będę w krytycznej sytuacji,
    > bo są za darmo ;) Czy to niesie za sobą jakiekolwiek potencjalne problemy
    > w porównaniu z wynajmem za symboliczne grosze? Bo z zalet to chyba to, że
    > rodzice nie muszą zgłaszać faktu wynajmu do US.

    1. właściwie chyba nie ma niebezpieczeńśtwa, czy to coś dziwnego, że
    rodzice chca pomóc dziecku na starcie i umożliwiają mu rozpoczęcie
    działalności we własnym mieszkaniu.

    2. Nie wiem czy wynajem za grosze nie jest bardziej niebezpieczny, bo
    jeszcze US dojdzie do wniosku, żę stawka jest za niska, bo inna jest
    cena rynkowa .

    ale to tak sobie dywaguję, podatki to nie jest moja mocna strona

    > Jakie to proste... ;)

    prawo jest pisane językiem potocznym :-)