eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaka struktura prawna do ASK? (stowarzyszenie raczej odpada) › Re: Jaka struktura prawna do ASK? (stowarzyszenie raczej odpada)
    From: "SapeR" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jaka struktura prawna do ASK? (stowarzyszenie raczej odpada)
    Date: Sat, 29 Mar 2003 17:57:12 +0100

    "StyppaH" <s...@g...pl> wrote in message
    news:b647jf$mh3$1@aquarius.webcorp.pl...
    > Do tej pory moja mala siec dzialala na zasadzie - lacze na
    > mnie + klika osob z pieniedzmi do rak jesli chcieli miec internet. Czy
    moze
    > mi ktos polecic jakas strukture prawna nie wymagajaca specjalnych
    pieniedzy
    > (o ile pamietem stowarzyszenie kosztuje i to niemalo, wiec odpada), a
    dajaca
    > malkontentom jakas tam gwaranacje legalnosci (wazne jest rowniez zebym
    > mogl/moglibysm zarejestrowac dzialalnosc operatorska (tak to sie nazywa?)
    > URTiP'ie poniewaz planuje wykorzystanie sprzetu na 2.4 GHz)
> [...]

    Wydaje mi sie, ze jadnak trzeba zalozyc dzialanosc gospodarcza, aby stac sie
    przedsiebiorca -
    chociaz to jest twoim obowiazkiem, jezeli robisz to dla zysku, tzn pobierasz
    wplaty przeznaczone
    nie tylko na obsluge, konserwacje czy udostepnienia uslugi, ale i bedziesz z
    tego sam czerpal -
    znaczy z tych wplat - na wlasne potrzeby !!!

    Jezeli stowarzyszenie jest drogie dla ciebie, to pewnie i inne formy tez
    beda drogie, bo w zasadzie
    ciezko cos zrobic bez inwestowania pieniedzy (chociazby na sama
    biurokrajce).

    Osobista dzialalnosc gospodarcze jest chyba najtansza - no i najbardziej
    'odformalizowana'.

    A z tym 2.4 Gjhz to wogole ie czaje tematu !

    Pozdro

    sap