eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaka jest różnica PRAWNA miedzy antysemityzmem a anty-rusizmem? :-) › Re: Jaka jest różnica PRAWNA miedzy antysemityzmem a anty-rusizmem? :-)
  • Data: 2024-02-14 10:12:49
    Temat: Re: Jaka jest różnica PRAWNA miedzy antysemityzmem a anty-rusizmem? :-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek <j...@...pl> pisze:

    > Np. Japończycy, bałwanie. Reszty sam się doszukaj. Poczytaj też sobie
    > o doktrynie izolacjonizmu.

    Kolonia Hawajów była efektem izolacjonizmu czy pierwszego i ostatniego
    zaboru Królestwa Hawajów pod płaszczykiem "republiki ludowej"?
    Japonia uderzyła w kolonie USA o nazwie "Terytorium Hawajów", czyli w
    terytorium USA w innym sensie niż łatwowierni frajerzy mogą zakładać.
    W kwestii realistycznie oczekiwanej reakcji zmienia to nic, w kwestii
    "moralnej wyższości" sporawo IMHO.

    Podli indianie amerykańscy ciągle napadali na pokojowe USA
    a USA się "tylko broniło"? Ile razy "republiki bananowe" napadały na
    USA które się broniło interwencjami?

    Ja USA współczuje poparcia przez nadgorliwych idiotów którzy aż
    wyśrubowują oczekiwania że USA ni złamanego wuja nie ma szans ich
    spełnić (na dłuższą metę). To poniżej wystarczy kupić "w znaczącej
    mniejszości" by móc mieć sporawo wątpliwości czy sprzedawany poziom
    "czystości intencji" mogą kupić zasadniczo idioci.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Foreign_interventions_
    by_the_United_States
    > The United States has been involved in numerous foreign interventions
    > throughout its history. By the broadest definition of military
    > intervention, the U.S. has engaged in nearly 400 military
    > interventions between 1776 and 2023, with half of these operations
    > occurring since 1950 and over 25% occurring in the post-Cold War
    > period.[1]

    "Nie trzeba być dobrym, wystarczy być najlepszym (dostępnym wyborem)"
    "Nadgorliwość gorsza od faszyzmu".

    --
    A. Filip