  • 1. Data: 2011-09-14 11:14:44
    Temat: Jaka jest różnica
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Witam. Jaka jest różnica pomiedzy Kodeksem Karnym a Kodeksem karnym
    wykonywawczym? Mógłby to ktoś tak łopatologicznie wyjaśnić. Dziękuję i życzę
    miłego dnia!

  • 2. Data: 2011-09-14 11:24:42
    Temat: Re: Jaka jest różnica
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 14.09.2011 13:14, krzysztof posłuszny wrote:
    > Witam. Jaka jest różnica pomiedzy Kodeksem Karnym a Kodeksem karnym
    > wykonywawczym? Mógłby to ktoś tak łopatologicznie wyjaśnić. Dziękuję i
    > życzę miłego dnia!

    Mniej więcej taka jak między ustawą o podatku dochodowym a ordynacją
    podatkową - jedna mówi o tym ile i za co masz zapłacić, druga - jak i
    kiedy to z ciebie ściągnąć.

    Tomek

  • 3. Data: 2011-09-14 11:34:20
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 14.09.2011 13:24, tomek wrote:

    > Mniej więcej taka jak między ustawą o podatku dochodowym a ordynacją
    > podatkową - jedna mówi o tym ile i za co masz zapłacić, druga - jak i
    > kiedy to z ciebie ściągnąć.

    Chociaż może ordynacja podatkowa to bliżej KPK jest, z drugiej strony
    KKW to takie przedłużenie KPK po tym jak delikwent okaże się winny.

    Tomek

  • 4. Data: 2011-09-14 11:34:50
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Użytkownik "tomek" napisał w wiadomości

    > Mniej więcej taka jak między ustawą o podatku dochodowym a ordynacją
    > podatkową - jedna mówi o tym ile i za co masz zapłacić, druga - jak i
    > kiedy to z ciebie ściągnąć.

    Krótko i na temat o to mi chodzilo. Dziękuję!

  • 5. Data: 2011-09-16 10:29:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Sep 2011, krzysztof posłuszny wrote:

    > Witam. Jaka jest różnica pomiedzy Kodeksem Karnym a Kodeksem karnym
    > wykonywawczym?

    Spróbuję innej wersji: w KK jest zapis na ile idziesz siedzieć,
    a KKW jest rozpiska w jaki sposób policja doprowadza Cię do prokuratora,
    ten przed oblicze sędziego, a ten do więzienia, żebyś odsiedział co
    zapisano w KK.
    Może być? ;)

    pzdr, Gtofryd

  • 6. Data: 2011-09-18 09:22:29
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

> [...]
    > prokuratora,
    > ten przed oblicze sędziego, a ten do więzienia, żebyś odsiedział co

    A nie pomyliłeś kkw z kpk?

  • 7. Data: 2011-09-18 10:05:53
    Od: mecenas <m...@o...pl>

    W dniu 18-09-2011 11:22, Alek pisze:

    > A nie pomyliłeś kkw z kpk?

    kodeks karny KK - po prostu ile możesz dostać odsiadki za to lub tamto

    Kodeks postępowania karnego KPK - sposób w jaki udowodnią Tobie to i
    tamto i jak to będzie wyglądało w sądzie

    Kodeks karny wykonawczy KKW - jak się odbywa kary, doprowadzenie do
    zakładu karnego, gdzie będziesz siedział oraz jak będziesz np. płacił
    grzywnę.

    To tak łopatologicznie. :)

    Michał

  • 8. Data: 2011-09-18 10:06:27
    Od: mecenas <m...@o...pl>

  • 9. Data: 2011-09-19 06:19:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 18 Sep 2011, Alek wrote:

    > A nie pomyliłeś kkw z kpk?

    Zacząłem za wczesne miejsce w procedurze opisywać ;)
    Thx (wszystkim) za korektę.

    pzdr, Gotfryd