    From: "Xem" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak zostalem kryminalista - pare pytan.
    Date: Mon, 15 Sep 2003 16:08:21 +0200

    news:bk492i$i4q$1@topaz.icpnet.pl...

    > Po prostu jeździsz tak jak większość rowerzystów.Znaki i przepisy masz
    > gdzieś.A mandat wg.taryfikatora za złamanie zakazu ruchu wynosi do 500 zl
    > wg.uznania policjanta a ten Twoje zachowanie bierze zgodnie z przepisami
    pod
    > uwagę przy wymierzaniu kary.

    No niestety tu masz racje. Ale to juz temat na inne opowiesc. Jak mam droge
    trzypasmowa, to nie mam mozliwosci wlaczyc sie na lewy pas (z ktorego moge
    skrecic w lewo), bo albo jestem pod skrzyzowaniem i juz jest tlok, albo
    zrobie to na 500 m przed skrzyzowanie, ale wtedy zrobie korek. I co ?? I
    musze zjechac na chodnik i przejechac przez pasy dla pieszyc. I tez lamie
    przepisy i tez powieniem byc ukarany za jezdzenie po chodniku i
    przejezdzanie po pasach. To w kwestii czarno-bialego prawa. Parawo
    pozostawia szerokie mozliwosci interpretacji

    > Czy wszyscy rowerzyści są tam tak karani?? Pewnie nie bo umieją się
    zachować
    > po zatrzymaniu (wystarczy ździebko pokory). Życie Cię jeszcze tego nauczy
    .

    Wiesz co innego, jest przyznanie sie do przewinieniai ewntualna skrucha, a
    co innego pokora. Jak juz mowilem, nie mam ochoty przepraszac policjanta za
    to ze zyje. Czasmi wole stracic finansowo niz dac soba pomiatac, jakiemus
    panu, ktore ma nadwyrezone EGO

    > Nie.Nie powiem. Ale normalne jest że po rozpoczęciu kontroli i Twojej
    > aroganckiej reakcji inaczej postąpić nie mogli.Musieli sprawę ciągnąć do
    > końca.

    > I to Twoje nielubienie prawa jest i pewnie jeszcze jakiś czas będzie
    źródłem
    > Twoich problemów.

    Czy kiedys powiedzilem ze nie lubie prawa ?? Nie lubie tylko jak ktos widzi
    swiat w dwoch barwach, i jescze ma swiete przekonanie, ze mowi to tylko zeby
    sprowokowac innych.

    > Pozdr
    > Leszek
    > GG 1631219
    > "Gdy nie potrafi się atakować myśli, atakuje się jej autora"

    Jak autor odbiera kazdy atak na jego mysli, osbista napascia, to tylko
    swiadczy ze cos z Autorem jest nie tak

    Pozdr
    Xem
    Pawel