  • 1. Data: 2004-05-17 05:47:03
    Temat: Jak zostać syndykiem?
    Od: "Mayki" <p...@t...pl>

    Witam!

    Zastanawiam się nad tym jak mozna zostać syndykiem, jakią trzeba skończyć
    szkołe, szkolenia może egzaminy?
    Gdyby ktoś mógł mi to przybliżyć ewentualnie wskazać drogę poszukiwań byłbym
    wdzięczny.
    Szukałem na google ale nie znalazłem wyczerpujących odpowiedzi.
    Bardzo mi zależy na tych wiadomościach.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-17 16:58:51
    Temat: Re: Jak zostać syndykiem?
    Od: sebol <i...@a...pl>

    Mayki wrote:
    > Witam!
    >
    > Zastanawiam się nad tym jak mozna zostać syndykiem, jakią trzeba skończyć
    > szkołe, szkolenia może egzaminy?

    to to i to :)

    > Gdyby ktoś mógł mi to przybliżyć ewentualnie wskazać drogę poszukiwań byłbym
    > wdzięczny.

    rozporządzenie ministra sprawiedliwosci

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl

  • 3. Data: 2004-05-17 19:33:49
    Od: p...@o...pl

    > to to i to :)

    > rozporządzenie ministra sprawiedliwosci

    Wpis na listę w Sądzie Okregowym.
    Poziom: osoby ze znajomością zagadnienia. B.rzadko ktoś bez aplikacji. Z racji
    zadanego pytania podejrzewam, że przed Tobą jakieś 10 lat "nauki".

  • 4. Data: 2004-05-18 11:49:14
    Od: sebol <i...@a...pl>

    p...@o...pl wrote:

    > Wpis na listę w Sądzie Okregowym.
    > Poziom: osoby ze znajomością zagadnienia. B.rzadko ktoś bez aplikacji. Z racji
    > zadanego pytania podejrzewam, że przed Tobą jakieś 10 lat "nauki".

    nie zniechącaj go wszak to wolny zawód (czyt. nie rodzinny) :)

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl