  • 1. Data: 2006-04-05 08:46:20
    Temat: Jak zinterpretować zapis...
    Od: "Pawel" <m...@o...pl>

    ... w umowie:

    "Umowę zawiera się na czas określony od dnia podpisania umowy do 31.03.2006
    roku z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia ze skutkiem na koniec
    miesiąca."

    Wg mnie - jeżeli umowa zawarta została na czas określony to od 01.04.2006
    wygasa i nie zobowiązuje stron. Czy mam rację?

    Z pozdrowieniami

    Paweł

  • 2. Data: 2006-04-05 17:44:20
    Temat: Re: Jak zinterpretować zapis...
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Pawel" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > Wg mnie - jeżeli umowa zawarta została na czas określony to od 01.04.2006
    > wygasa i nie zobowiązuje stron. Czy mam rację?

    Umowa wygasła o północy 31 marca 2006, a klauzulawypowiedzenia miała sens do
    dnia 30 listopada 2005. Bo już wypowiadając ją 1 grudnia 2006 umowa
    rozwiązywała się z dniem 31 marca 2006.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt