    From: "SOTB" <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak zarobić na SPAMie (było Sex strony)
    Date: Tue, 18 Feb 2003 13:13:12 +0100

    > No to jak wszedl w posiadanie adresu mailowego?

    A słyszałeś o "robotach" wyszukujących adresy mailowe?

    > Jezeli zaloze freekonto i bede go uzywal tylko na new
    > i oprocz news ZGODNIE z moja wola bedzie wystepowal
    > tylko na tej stronie?
    > Spamerzy zazwyczaj pisza:"ogolnie dostepny"

    Poza tym, niektórzy są złośliwi. Wejdą na stronę i dadzą komuś adres tylko
    po to by mieć satysfakcję.
    A jak zarobić na Koreańcach, którzy spamują gdzie tylko popadnie do
    wszystkich krajów, a czytać jedynie nauczyli się adresów mailowych.

    Popieram w przypadku takiej strony jedynie potrzebę udowodnienia (punkt 4
    pierwszego posta), że klient ma moją zgodę na przesłanie oferty. Również
    powinien się na stronie znaleźć tekst takiej treści: "Wysłanie pod adres
    umieszczony na stronie internetowej spamu oznacza zawarcie umowy w myśl
    ogólnie obowiązujących przepisów". Dalej jakiś tekst informujący w jakim
    sądzie będą rozstrzygane sprawy sporne.

    Z drugiej strony myślę, że wreszcie znajdą rację bytu firmy rozsyłające spam
    tylko do osób, które zarejestrowały się same w ich systemie deklarując chęć
    otrzymywania spamu. (Netprofit, Logomedia, OnyxMail it.)

    SOTB