  • 1. Data: 2003-05-25 00:33:47
    Temat: Jak zalozyc fundacje???
    Od: "Bahor" <b...@N...gazeta.pl>

    Szukam dokladnego opisu sposobu zalozenia fundacji.
    Znalazlem juz ustawy i wszelkiego rodzaju wnioski, wzory, itp., itd.,
    ale najbardziej mnie interesuje opis procedury, czyli co, jak, gdzie i kiedy.

    Jezlei ktos moglby mi pomoc to bylbym wdzieczny.
    Najbardziej zalezy mi na jakims linku do dobrej stronki.

    Z gory TX

  • 2. Data: 2003-05-25 00:48:49
    Temat: Re: Jak zalozyc fundacje???
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Bahor" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    kiedy.

    > Jezlei ktos moglby mi pomoc to bylbym wdzieczny.
    > Najbardziej zalezy mi na jakims linku do dobrej stronki.

    zobacz w portalu organizacji pozarządowych

    http://prawo.ngo.pl/strona.asp?id=953&s=3