    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 14 Jul 2015 11:09:59 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Jak zafakturować urządzenie odzyskane ze złomu?

    On Tue, 14 Jul 2015, Jacek wrote:

    > Rozumiem, że dajesz przykład toku rozumowania ewentualnej kontroli, która
    > będzie chciała mi uprzykrzyć życie. Bo na tej zasadzie, to mój wulkanizator
    > 2x do roku produkuje mi nowy samochód przy okazji wymiany opon.

    Pytasz na grupie prawnej.
    Masz świadomość, że istnieje prawna definicja "rzeczy", ale nie wprost,
    lecz poprzez zdefiniowanie "rzeczy przyłączonej"?
    (rzecz przyłączona traci tożsamość prawną, nie może być przedmiotem
    czynności prawnych).
    Z tego powodu wulkanizator nie produkuje samochodu - on już jest.
    Zostają do niego "przyłączone" nowe opony i tyle.
    Ale Twojego urządzenia NIE BYŁO - i stąd produkcja.
    IMVHO Robert dobrze prawi.

    pzdr, Gotfryd