eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak zadac zwrotu pieniedzy za beznadziejny kurs jezykowy [po 1szej lekcji]? › Re: Jak zadac zwrotu pieniedzy za beznadziejny kurs jezykowy [po 1szej lekcji]?
    From: "Adam" <p...@s...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak zadac zwrotu pieniedzy za beznadziejny kurs jezykowy [po 1szej
    lekcji]?
    Date: Tue, 2 Jul 2002 00:57:52 +0200

    > No jesli mowa ciala ticzerki wskazala na nadgarstek to chyba dobrze ze
    wrist
    > jest w zeszycie, tylko skad sie ta dlon wziela, bo skoro wrist to
    nadgarstek
    > to nie dlon przeciez.

    "dlon" byla na tablicy, "wrist" w "body language"
    poza tym, zaimki wskazujace to rodzajniki ["articles"!] i jest ich tylko 4
    "ten", "ta", "to" i ... "te". "ci" sie nie licza :>
    "czapka" skonczyla jako "scarf", ew. "bandane", bo pokazywala
    jej zawiazywanie czapki jak chusty
    to nie wszystko, ale pozno juz i nie mam sily pisac
    ale jednym slowm - zenada

    > Ja bardzo przepraszam za swe zachowanie, ale naprawde jesli kafelek to
    tylko
    > jeden, jeden i nic wiecej.

    :> heh kafalKarz sie znalasl

    > Wiem ze nie pomoglem, ale szczerze zycze powodzenia w walce z oszustami.

    dobre i to, ale wciaz czekam na wsparcie specow od paragrafu 22 :).

    A.