  • 11. Data: 2007-11-01 21:13:03
    Temat: Re: Jak wystąpić z nauczania żydowskiej religii - wzór
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Garvey" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fgdeg6$4h0$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > szkole i klase do ktorej uczeszcza) w internecie
    >
    > czy twoja zona o tym wie?
    > czy twoja corka o tym wie?
    > czy ty wiesz jacy ludzie korzystaja z neta?
    >
    > czy wiesz ze szkola do ktorej chodzi ma strone internetowa, na ktorej
    > znajduje sie plan zajec i galeria zdjec (np te z wyscigu rowerowego, a
    > skoro byla jedyna dziewczyna reprezentujaca szkole to na tym zdjeciu to na
    > pewno ona :P)
    >

    > mozesz miec rozne dziwne poglady, ale zachowaj choc troche zdrowego
    > rozsadku
    >

    > ps. Agacie tez wystawiles takie same zaswiadczenie?

    Kogo miałbym się obawiać, księdza? Linki ze zdjęciami z wyścigu rowerowego
    z udziałem mojej córki już wcześniej wychwalałem na grupach. Dlaczego
    miałbym Agacie wystawiać takie zaświadczenia, przecież jej ojciec sam
    udzielał porad prawnych jako radny LPR. Nic mi nie wiadomo, żeby ona chciała
    zrezygnować z nauki religii. Nie wiem jacy ludzie korzystają z neta.

    Sugerujesz, że mam wrogów?

    boukun

  • 12. Data: 2007-11-01 21:24:52
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

  • 13. Data: 2007-11-01 21:46:22
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    boukun pisze:
    > Nie chcę obrońcy, chcę się bronić sam.

    Tu nie Ameryka. Tu jest Republika Kartoflana*. Nawet z dobrym obrońcą
    można sromotnie przegrać będąc niewinnym a sędzia tyle bezczelnie co
    bezprawnie może stwierdzić, że oskarżony niewystarczająco udowodnił
    niewinność.

    czytanki:
    www.cieluszecki.pl
    www.wiadomosci.wp.pl/kat,,statp,UHJ6ZWdssWQgcHJhc3k%
    3D,wid,9257965,wiadomosc.html

    > napuszczeni na mnie przez policje przedstawiciele firm
    > dystrybujących programy komputerowe, dwóch gości z odległych miast. Nie mam
    > pojęcia, co mają oni zeznawać, chyba tylko to, z czym zapoznała ich policja
    > podkładając im rzekomo moje materiały.

    Nic nie będą zeznawać. Będą się domagać ścigania, wycenią straty wg.
    cennika do poruczeń specjalnych, zeznania będą odczytane z protokołu o
    ile w ogóle złożyli jakiekolwiek zeznania.

    > oraz o czyn z art. 291 § 1 kk w zw. z art. 293 § 1 kk

    No to pożegnaj niekaralność. I to nawet nie wnikając w winę. Chciałoby
    się napisać, że Wymiar Sprawiedliwości Totalnej działa szybko i
    sprawnie, ale to nieprawda... :D

    Oskarżenie w ogóle dowodzi owego uzyskania za pomocą czynu
    zabronionego??? Żartowałem, nie było pytanie. ;)

    *) Bynajmniej nie od publikacji TAZu, kontekst jest w "Uprowadzeniu Agaty"
    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 14. Data: 2007-11-01 22:12:35
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Rzecznik Prokurwatury Krajowej" <r...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:fgdhfg$31l$1@news.ds.pg.gda.pl...

> [...]
    > można sromotnie przegrać będąc niewinnym a sędzia tyle bezczelnie co
    > bezprawnie może stwierdzić, że oskarżony niewystarczająco udowodnił

    W porzo, ale z papugą tym bardziej. W Niemczech przyznano mi wbrew mojej
    woli adwokata z urzędu i nie przekazał mojego pisma usprawiedliwiającego
    moje niestawiennictwo w procesie apelacyjnym o "antysemityzm" i mi odrzucili
    apelacje bez rozpatrzenia ze wzgledu na moje niestawiennictwo "bez
    usprawiedliwienia". Wysłałem mu zakaz opuszczania kraju wydany przez
    świdnicką prokuraturę w tej sprawie o której dyskutujemy.

> [...]
    >
    > Nic nie będą zeznawać. Będą się domagać ścigania, wycenią straty wg.
    > cennika do poruczeń specjalnych, zeznania będą odczytane z protokołu o ile

    Gówno dostaną, nie są bezposrednio poszkodowanymi. Nie mam obowiązku kupować
    coś, co mogłem dostać za darmo. Z mojego powodu nie poniesli żadnych strat.

    > No to pożegnaj niekaralność. I to nawet nie wnikając w winę. Chciałoby się
    > napisać, że Wymiar Sprawiedliwości Totalnej działa szybko i sprawnie, ale
    > to nieprawda... :D

    Ja to widzę w barwnych kolorach.

    > Oskarżenie w ogóle dowodzi owego uzyskania za pomocą czynu zabronionego???
    > Żartowałem, nie było pytanie. ;)
    >

    > *) Bynajmniej nie od publikacji TAZu, kontekst jest w "Uprowadzeniu Agaty"

    Zaraz dopiero poczytam.

    boukun

  • 15. Data: 2007-11-01 22:14:51
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    boukun pisze:

    > Linki ze zdjęciami z wyścigu rowerowego
    > z udziałem mojej córki już wcześniej wychwalałem na grupach.

    mozliwe, ale ja je znalazlem via google w kilkadziesiat sekund

    > Sugerujesz, że mam wrogów?

    nie, tylko uwazam ze jako ojciec postepujesz nieodpowiedzialnie

    ja danych moich dzieci, zwlaszcza corki w zyciu nie udostepnie
    publicznie w necie

  • 16. Data: 2007-11-01 22:44:19
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > mozliwe, ale ja je znalazlem via google w kilkadziesiat sekund

    Coś zmyślasz. Skąd znasz w takim razie Agatę?

    > nie, tylko uwazam ze jako ojciec postepujesz nieodpowiedzialnie

    Nieodpowiedzialnie to ja postępuję, jak jadę z dziećmi 180km/h po
    autostradzie w Niemczech.

    > ja danych moich dzieci, zwlaszcza corki w zyciu nie udostepnie publicznie
    > w necie.

    Dzieci same wymieniają różne informacje w necie. Jak ktoś chce się o kimś
    czegoś dowiedzieć, to internet jest najbardziej pomocny. Sam zauważyłeś, że
    szkoła mojej córki upubliczniła wiele danych o swoich uczniach.

    boukun

  • 17. Data: 2007-11-02 11:06:11
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    boukun pisze:
    > Użytkownik "Garvey" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Coś zmyślasz. Skąd znasz w takim razie Agatę?

    z "Wyniki konkursu czytelniczo-literackiego przygotowanego przez
    bibliotekę szkolną" w roku 2005/2006 (klasa 4a, Ada miala 29pkt, Agata
    27pkt)

  • 18. Data: 2007-11-02 12:33:55
    Temat: Re: Jak wyst?pić z nauczania żydowskiej religii - wzór
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Dzieci same wymieniaj? różne informacje w necie. Jak kto? chce się o kim?
    > czego? dowiedzieć, to internet jest najbardziej pomocny. Sam zauważyłe?,
    > że szkoła mojej córki upubliczniła wiele danych o swoich uczniach.

    To podaj deklu imiona moich dzieci. Dla ułatwienia dodam, że mam ich dwoje.
    Odpowiedzialna matka wiedząc o twoich poczynaniach powinna wystąpić o
    odebranie ci praw rodzicielskich.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 19. Data: 2007-11-02 13:45:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 2 Nov 2007 13:33:55 +0100, w <fgf5g3$22o7$1@opal.icpnet.pl>, "Nostradamus"
    <l...@p...fm> napisał(-a):

    > Odpowiedzialna matka wiedząc o twoich poczynaniach powinna wystąpić o
    > odebranie ci praw rodzicielskich.

    Czy odpowiedzialna matka wyszłaby za kogoś takiego?

  • 20. Data: 2007-11-02 18:16:56
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > z "Wyniki konkursu czytelniczo-literackiego przygotowanego przez
    > bibliotekę szkolną" w roku 2005/2006 (klasa 4a, Ada miala 29pkt, Agata
    > 27pkt)

    Hm, moja córka jest teraz we wszystkim najlepsza. To ma po ojcu.

    boukun