    From: Herbi <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak wykąpać sąsiada?
    Date: Wed, 27 Jul 2005 09:06:01 +0200

    Dnia 27 lip o godzinie 00:06, na pl.soc.prawo, ania napisał(a):

    > W jaki sposób można zmusić osobę która grozi że nie będzie płacić za wodę
    > (jest właścicielem jednego lokalu) z powodu rzekomego większego zużycia wody
    > przez innych.

    Czekaj, czekaj..... czegoś nie rozumiem....
    Jak można zmusić kogoś by płacił za obce osoby?
    Skoro macie system rozliczania zużycia wody w oparciu o ustalony udział na
    jedną osobę (np. 6 m3/os) to dlaczego taka osoba miałaby płacić inną
    stawkę?
    Ma zapłacić za 6m3 i basta!!

    Wniosek z tego jest taki - ktoś w budynku zużywa więcej wody, np. przebywa
    więcej osób niż to wynika z meldunku, podlewa sobie ogródek itp itd.

    Generalnie - na miejscu tej osoby, ja bym się udał do Przedsiębiorstwa
    Wodociągów i Kanalizacji i zawarł z nimi umowę oraz zamontował wodomierz -
    przecież ta osoba, jak piszesz, jest *właścicielem* mieszkania.
    I miałbym w d..ie tych co podlewają sobie balkoniki, ogródki itp.

    --
    Herbi
    27-07-2005 09:05:59