eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak wyegzekwować zwrot kosztów od byłego pracownika? › Re: Jak wyegzekwować zwrot kosztów od byłego pracownika?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: poilkj <u...@d...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak wyegzekwować zwrot kosztów od byłego pracownika?
    Date: Thu, 10 Jun 2004 09:17:05 -0500
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <ca9qh3$10t$3@inews.gazeta.pl>
    References: <ca96tb$o5f$1@nemesis.news.tpi.pl> <ca9ns3$l9g$1@inews.gazeta.pl>
    <ca9pta$eol$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dardeene-68.188.44.34.charter-stl.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1086877027 1053 68.188.44.34 (10 Jun 2004 14:17:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Jun 2004 14:17:07 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ca9pta$eol$1@atlantis.news.tpi.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: poilkj
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624
    Netscape/7.1 (ax)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:220194
    [ ukryj nagłówki ]

    JB wrote:

    >>Przegracie.
    >>To nie pracownik odszedł, to wy go zwolniliście (nie przedłużając umowy).
    >>
    >>
    >
    > Hm, kiepsko to wygląda.
    > W umowie było: "Jeżeli umowa zostanie zerwana ze strony pracownika lub
    > wskutek niewywiązywania się ze zleconych obowiązków, zobowiązuje się on do
    > zwrotu kosztów szkolenia."
    > Ponieważ nie wywiązywał się z obowiązków umowa nie została przedłużona.
    > Czyli jak rozumiem z waszych wypowiedzi, takie sformułowanie nie zabezpiecza
    > naszych roszczeń?
    >

    A jak mu udowodnisz, że się nie wywiązywał?
    On powie, że się wywiązywał, a wy z niewiadomych mu przyczyn nie
    przedłużyliście umowy.
    Przynajmniej było go zwolnić dyscyplinarnie.

    Takie sformułowanie zabezpiecza, ale gdyby to on się zwolnił, a nie wy
    jego. Popełniliście bład nie przedłużając mu umowy.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1