    From: "pawelm" <p...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak walczyć z Cyfrą+
    Date: Thu, 6 Jun 2002 10:24:50 +0200

    Użytkownik "Marian Guc" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:3CFEFB62.79B00D57@poczta.wp.pl...

    > Sprawa jest prosta (i całkowicie powtarzalna ... niestety)
    > 1. do BOK-u syfry się nie dzwoni
    > 2. do BOK-u syfry nie faksuje się
    > 3. do BOK-u syfty nie wysyła się listów
    >
    > Jeżeli chcesz coś z nimi załatwić to wysyłasz list polecony. Masz
    > potwierdzenie nadania. I już. Zapominasz
    > o problemie - to oni wtedy mają problem. Każda inna forma komunikacji z
    > tymi pasiakami jest całkowicie bez
    > sensu. Wystarczy rzucić okiem na grupę ... telewizja. Tam jest masę tego
    > typu przykładów. A ludzie dalej robią
    > tak samo ... dzwoniłem ... uzgodniłem ... i nic.
    >
    > --
    He he - ja tam zawsze moje rozmowy z syfrą nagrywam. Oczywiście na wstępie
    mówię im, że nagrywam. Jeszcze się mi nie zdarzyło, żeby zrobili coś nie tak
    ;))
    Chociaż raz stwierdzili, że nie było rozmowy - to ja do nich, że mam
    nagraną - z taką i taką osobą - od razu zrobili się jacyś tacy mili....

    Pozdr.,
    Paweł