    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak w tym państwiem ma być dobrze?
    Date: Mon, 6 Dec 2004 17:57:13 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@brj27.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Elvgreen" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cp1bv8$vlv$1@helios.domdata.com...
    > Ojciec ma wypożyczalnię przyczep.
    > 1) Przyjeżdżają goście - biorą przyczepę i dają fałszywe dowody osobiste.
    > 2) Przyczepa nie wraca.
    > 3) Sprawcy zostają praktycznie doprowadzeni na komendę przez ojca, a
    raczej
    > przez niego wskazani (sam przeprowadził śledztwo).
    > 4) Sprawca tłumaczy się, że bardzo przeprasza, ale jego kolega - Ukrainiec
    > ukradł przyczepę, jak ten wyszedł na siusiu do lasu i on chętnie by ją
    > zwrócił, ale nie może.
    > 5) Prokuratura umarza postępowanie z powodu nie braku znamion
    przestępstwa.

> [...]

    Pomysł na umorzenie tego z powodu niewykrycia sprawcy, to bym jeszcze miał.
    Uznając za winowajcę tego nieustalonego Ukraińca. Ale na bcp, to się moim
    zdaniem nie da. No i jeśli obydwaj przedstawili fałszywe dowody osobiste, no
    to jeden sprawca jest. Chyba, że było ich trzech.

    Tak, czy inaczej zażalenie powinno sprawę wyprostować.