    From: "Alek" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak uzyskać splatę mojej części spadku?
    Date: Sun, 2 Mar 2003 10:37:31 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@n1-137.elartnet.pl

    Użytkownik "upierdliwy" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b3rbsd$1p7$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jest tak.
    > Nie bardzo można wydzielić 1/4 tej nieruchomości.
    > Nie zgadzają sie na żaden czynsz ( proponowałem to ) ponieważ
    > twierdzą że są u siebie i nie mają zamiaru nic płacić. Maja zamiar
    > tam mieszkać więc odpada możliwość ich wyniesienia się stamtąd.
    > I na koniec proponowałem im że jeśli spłacą mi 70% wartości
    > mojej cześci to dam im spokój, również bez efektu.
    > Dodatkowo nie wiem czy pozostali współwłaściciele będą chcieli
    > wchodzic na drogę sądową ponieważ sądzę że już zostali po cichu
    > spłaceni.
> [...]

    Rozwiązanie widzę tak:
    Wprowadzasz się tam (przy pomocy policji?) i zaczynasz z nimi mieszkać.
    Wtedy oni przekonują się, że mają problem i jest wielce prawdopodobne, że
    pomyślą o dogadaniu się z Tobą. Tyle, że może to również doprowadzić do
    bardzo niemiłych sytuacji. Wymagać będzie od Ciebie mocnych nerów i dużo
    cierpliwości.

    Nie wiem czy wystarczy sama policja, czy też potrzebna jest decyzja sądu,
    ale nie wydaje mi się. Może ktoś z "wiedzących" ;) się wypowie.

    Alek