  • Data: 2024-04-11 08:38:26
    Temat: Re: Jak uzyskać pomoc w sali szpitalnej? Dzwoniąc na 112
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > No właśnie się "zdziwiłem" że Robert widzi problem nie w tym, że babka
    > nie mogła doprosić się pomocy na intensynej terapii a w tym że udało
    > się jej zadzwonić. "powiedz coś po kulsońsku";)

    Widać filozofia "brudów nie pierze się *na zewnątrz* " ma szeroki zasięg.

    Zaś stanowisko szpitala pod którym się nikt nie _podpisze_ własnym
    imieniem i nazwiskiem jak mam z miejsca bardzo głęboko w czterech
    literach. Mowa trawa, papier grunt.

    Będą ciągać GW po sądach (za to)? IMHO może tak ale raczej++ nie,
    raczej zarzuty (jeśli są) to po linii "nieprzyjaznego naświetlenia".

    --
    A. Filip