    From: "wirtualna" <w...@w...pl.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak uzyskac odszkodowanie?
    Date: Wed, 4 Feb 2004 23:38:37 +0100

    Użytkownik "Andrzej" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bvp6j0$mrq$1@news.onet.pl...
    > To, że sprawca ma kredyt w tym samym banku - o niczym nie świadczy. Ty
    > podpisałeś chyba tylko swoją umowę kredytu - a nie solidarnie z innymi
    > kredytobiorcami! Piszesz wniosek do banku o umożliwienie wypłacenia Ci
    > odszkodowania przez Wartę i już! Żadnej łaski Ci nie robią!

    Problem w tym, że Warta nie poczuwa się do odpowiedzialności - i słusznie.
    Zapis w ustawie nie został mimo zmian we wrzesniu i grudniu 2003
    skorygowany.

    "Ubezpieczenie OC nie pokrywa szkody wyrządzonej przez kierującego pojazdem,
    posiadaczowi pojazdu"

    Czyli jesli
    1. ty uzyczysz mi samochodu i go rozbije, OC sprawcy tego nie pokrywa
    2. ty uzyczysz mi samochodu i ja tym samochodem trzasne na parkingu w TWOJ
    drugi samochod - dalej polisa tego nie pokrywa.
    3. w ogolnosci - jesli wlascicielem obydwu samochodow byl ten sam bank, to
    polisa OC tego NIE POKRYWA! Roscic mozna raczej jedynie od sprawcy, lub
    probowac kreatywnie prowadzic sprawe w sadzie, o czym w poprzednim moim
    poscie.

    p.
    W,