    Date: Thu, 18 Aug 2011 13:17:35 +0200
    From: cyklista <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak uziemić oszusta?

    Użytkownik krys napisał:

> [...]
    y_7563

    > No widzisz, ja znalazałam 7 - 8 osób, które chętnie przyłączyłyby się do
    > sprawy, a jednak policjant powiedział, że "to go nie interesuje, i oni
    > powinni sami się zgłosić".
    >
    > A identyczne oferty wyszperałam w necie z 2008r. - to też świadczy o tym, że
    > oszuści w tym kraju mogą spać spokojnie, o ile wyłudzają małe kwoty od wielu
    > osób.
    > J.

    Tak prawdę mówiąc to zdecydowanie lepiej jest jak będzie na niego kilka
    zgłoszeń zamiast jednego, po pierwsze dopinguje to policje bo będzie
    miała albo kilka niewykrytych albo wykrytych przestępstw a nie jedno, po
    drugie oszustwa są ścigane z urzędu niezależnie od kwoty i zgłaszającego
    oprócz czasu nie kosztuje nic takie zgłoszenie a jak oszust dostanie po
    kolei kilka wyroków to nie będzie zawieszenia kary a recydywa.