  • Data: 2011-08-17 21:46:43
    Temat: Re: Jak uziemić oszusta?
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    venioo wrote:

    > Nie dla idealow tylko w celu wyeliminowania patologii.

    Ja na policji byłam, swoje zrobiłam. Policja WIE o oszustach, mam nadzieję
    że wywiaże się z powinności. Przeczytaj wątek wstecz - dla "wyeliminowania
    patologii" raczej nie bede chciała być "zamieszana w sprawę kradzieży
    zegarka". Don Kichogtem nie zostanę.

    > Ja nie rozumiem:[...]

    Zrozumiesz, jak doświadczysz na własnej skórze. Czasem gra nie warta
    świeczki
    J.