  • Data: 2004-07-15 11:36:37
    Temat: Re: Jak ustalić numer Księgi Wieczystej
    Od: "Marcin" <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1b607ba3d76169d9899a5@news.task.gda.pl...

    > Coz ... pani nigdy nie sprawdzila mojej tozsamosci, a bralem wypisy
    > wielokrotnie na rozne dzialki, wiec sądze, ze ten numer moze przejsc w
    > 99% przypadkow.

    Khem... Jak tak czytam o Waszych bojach z uzyskaniem numeru ksiegi
    wieczystej, to troche smieszno mi sie robi. W moim pieknym miescie w
    wydziale geodezji (czy jak on sie nazywa) na stoliku, na ktorym wypisuje sie
    druczki wnioskow o ten wydruk, o ktory wszystkim tam przychodzacym chodzi,
    lezy instrukcja wypelnienia tegoz druczku, w ktorej jest gotowa lista
    mozliwych powodow, w tym m.in. "przedlozenie w sadzie". A przedlozenie w
    sadzie jest przewaznie zgodne z prawda, bo chyba kazdy, kto chce znac numer
    ksiegi wieczystej idzie z nim zaraz do sadu, zeby do tej ksiegi zajrzec.
    Mile panie nie pytaja nikogo o nic. Jest milo i sympatycznie. :o)

    --
    Pzdr.
    Marcin