  • Data: 2005-04-13 21:26:00
    Temat: Re: Jak uchronic matke przed odpowiedzalnoscia za dlugi syna?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns9637EF895A53Cgoomichskrzynkapl@127.0.0.1...
    > Goomich <g...@u...to.wp.pl> naskrobał/a w

    > Aaa, już widzę, minius... Nim się nie przejmuj.

    o wlasnie on :-)

    jezeli chodzi o chamstwo komornika to nie musze sie tego obawiac bowiem
    moja mam ma dobre stosunki z nimi (sa jej klientami - i nie w tym sensie
    :-)) ,
    chodzi mi od strony prawnej co sie moze stac.

    Za glupote brata nie dam sie "wykurzyc z domu".

    Dzieki za odpoweidzi

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...