  • Data: 2009-11-07 12:16:57
    Temat: Re: Jak to jest za zamknięciem DG?
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Michał Gut" napisał:
    > chodzilo mi np o dajmy na to urzadzenie o wartosci 2kpln ktore umorzylem w
    > calosci wrzucajac w koszty od razu.
    > jesli mam cos takiego na fakturze kosztowej i np po 3 latach faktycznie
    > jest to zuzyte, ale nie jest to wpisane w ewidencje srodkow trwalych to
    > tez od tego musialbym zaplacic vat?

    "wrzucając w koszta" masz na myśli zwrot watu o resztę odliczenie od podatku
    dochodowego, czy całości odliczenie od p[odatku?:O)

    w każdym razie jak to się stało że coś wrzuciłęś w koszta i nie masz tego w
    srodkach trwałych? jeśli to przeoczenie to szybko to tam wpisz, bo jak
    kontrola to wyłąpie to popłyniesz, w każdym razie jakie dokładie podatki
    musisz zapłacić od tego co wziąłeś na firmę to popecam spytanie się w
    odpowiednim okienku w US (wiesz, tam przepisy się co chwila zmieniają i nie
    wiadomo co jest aktualne) w każdym razie najlepiej zapytanie skierować na
    piśmie, bo na gębę to urzędaski po pierwsze na niczym się nie znają, po
    drugie wprowadzają w błąd a ty nie będziesz mógł tego w razie czego
    udowodnić!:O(