    From: "Marcin Ciemny" <m...@W...z.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak sprzedac Linuksa z zestawem komp.?
    Date: Mon, 27 Oct 2003 21:41:59 +0100

    > Koniecznie musi tak byc? Dla jego dobra IMO lepiej by niebylo tego na
    > fakturze. Jak US nie widzi to sie i nie czepia. A z prawego punktu
    widzenia
    > faktura na GNU jest po nic [na soft komercyjny zreszta tez nie jest
    potrzebna
    > ale panowie z BSA i podobnych maja dziwny nawyk wymogu faktury. Swego
    czasu
    > strasznie ciezko bylo im wyjasnic ze to jednak konieczne nie jest - cesja
    > dokonana przez os. filzyczna, ktora jak wiadomo faktury raczej nie
    wystawi.

    to znaczy nie trzeba juz miec faktur, aby udowodnic panom z BSA oryginalnosc
    softu? Bo mam np. dwa certyfikaty od starego win95 oem, sadzilem, ze moge je
    juz sobie wsadzic gdzies, bo faktur na kupiony sprzet juz brak :-/

    > Jak juz koniecznie musi to byc na fakturze to IMO w zupelnosci
    > wystarczy zawrzec pozycje na 10-20 czy ile tam sklep sobie liczy - za
    > nagranie, instalacje itp. Wazne tylko by nie bylo to slynne 0 zl - wtedy

    Tez wlasnie o tym myslalem, tylko czy wtedy US nie przyczepi sie do mnie,
    skad ja ten soft mialem, gdy bedzie 10 faktur za instalacje Linuksa, a tylko
    jedna za kupno....