  • 1. Data: 2004-12-22 07:17:39
    Temat: Jak skutecznie zarządać usunięcia danych osobowych?
    Od: "ToOl" <s...@n...spam>

    Witam

    Brałem udział w pewnym konkursie,
    musiałem oczywiści zgodzić się na przetwarzanie moich danych osobowych.

    Konkurs się zakończył i chciałbym, zgodnie z ustawą, zarządać usunięcia
    moich danych z bazy organizatora konkursu.

    Pytanie: Jak to zrobić żeby potem mieć na to dowód,

    jeżeli wyśle listem poleconym bede miał tylko dowód nadania "jakiegoś" listu
    poleconego, a chce mieć dowód wysłania pisma o jakiejś treści.

    pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2004-12-22 17:25:01
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    ToOl napisał(a):

> [...]
    >
    > jeżeli wyśle listem poleconym bede miał tylko dowód nadania "jakiegoś" listu
    > poleconego, a chce mieć dowód wysłania pisma o jakiejś treści.

    Zabierz notariusza na pocztę.

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -Skąd wiadomo, że mężczyzna jest szczęśliwy?

  • 3. Data: 2004-12-22 18:28:38
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 22 Dec 2004 18:25:01 +0100, seb naskrobał(a):

    > Zabierz notariusza na pocztę.

    OMG - sugeruje najpierw zabrać mózg.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-12-22 18:32:43
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 22 Dec 2004 08:17:39 +0100, ToOl naskrobał(a):

> [...]
    > moich danych z bazy organizatora konkursu.
    >
    > Pytanie: Jak to zrobić żeby potem mieć na to dowód,

    list polecony

    > jeżeli wyśle listem poleconym bede miał tylko dowód nadania "jakiegoś" listu
    > poleconego, a chce mieć dowód wysłania pisma o jakiejś treści.

    zasadniczo nie potrzebujesz jeżeli masz taki kaprys pozostaje przekazanie
    pisma w 2 kopiach przez gońca ze zwrotem.

  • 5. Data: 2004-12-22 18:38:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ToOl" <s...@n...spam> napisał w wiadomości

    No to wyślij telegramem.

  • 6. Data: 2004-12-22 20:38:06
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    Sebol napisał(a):

    > OMG - sugeruje najpierw zabrać mózg.

    A tak poza tym, to o co chodzi?

  • 7. Data: 2005-01-19 13:27:05
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

> [...]
    listu
    > poleconego, a chce mieć dowód wysłania pisma o jakiejś treści.

    Czyżby aż tak uparcie chcieli przechowywać Twoje dane, że w razie rozprawy
    będą podważać treść jaką wysłałeś??

    To zanieś do sekretyariatu, na kpii niech sekretarka podpisze odbiór.