    From: "fi5h" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak się pozbyć Telepizzy - 2
    Date: Sat, 2 Oct 2004 11:06:25 +0200
    Sender: f...@p...onet.pl@2.eia.pl

    VERTRET wrote:
    > Użytkownik "fi5h" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ich sprawa jak to załatwią. Najważniejsze, że muszą.

    pewnego dnia u mnei na osiedlu, wylazla na ulice niedaleka parafia , z
    jakims szalonym ksiedzem na czele.
    Staneli przy moim bloku i zaczeli grac i spiewac.
    Spiewali od godziny 10:00 do 19:00, przy uzyciu mega glosnikow estradowych.
    Wg, ksiedza , byla to msza uliczna polaczona ze spiewem, o tego lazili po
    domach i namawiali ludzi by wyszli do nich poswpiewac.
    W mieszkaniu w ktoryum ieszkam szyby drzaly (akurat takie prawa akustyki a
    dzwiek super sie roznosil)

    Dzwonilem na policje dzwonilem na straz miejska i pupa.
    Powiedzieli mi na policji ze nic nie moga zrobic bo to nie ich sprawa.

    Wiesz jaki byl finisz tej imprezy ?

    Za na sza kochana policje musialem zalatwic odpowiednie zaswiadczenie ze ow
    zespol koncertowy nie posiada zezwolenia na prowadzenie takiej imprezy, bo
    uzycie takiego sprzetu zakwalifikowalo to pod koncert a na to trzeba miec
    odpowiednie zezwolenie.
    Poszedlem do strazy miejskiej by pokazac im czarno na bialym ze tak nie
    mozna. Wiesz co zrobili ??
    Nic. Gapili sie jak szpaki w czeresnie. Bo przeciez " nie mozemy stwierdzic
    czy emisja tego dzwieku wynosi xxx dB"
    Myslalem ze umre ze smiechu.

    I wiesz jak zalatwilem tak asprawe ? :)

    Poszedlem jako wierny katolik na rozmowe z proboszczem i pozalilem mu sie ze
    z kosciola sie cyrki robi.
    Impreza zwinela sie nastepnego dnia.

    Tak wiec jak widzisz czasem jak musza to musza, ale z robieniem to jest inna
    sprawa.

    ) to taka mala anegdotka do tego jaki ma stosunek nasza wladza to tak
    trywialnego lamania prawa :) oczywiscie poparta moim doswiadczeniem :)