  • Data: 2004-01-02 17:41:46
    Temat: Re: Jak sie postarac o NIP
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam" <1...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bt3ifl$nq0$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Próbowałem tego , ale w US potrzebowali uzasadnienia.

    To złóż ten NIP na dzienniku podawczym i poczekaj na decyzję
    administracyjną odmawiającą Ci przyznania go. Podejrzewam, że przyjdzie
    NIP. W Urzędach najlepiej nie dawać się wciągać w dyskusje z urzędnikami w
    prostych sprawach, tylko poczekać na pisemną odpowiedź. We wniosku o
    nadanie NIP nie ma rubryki na uzasadnienie chęci jego posiadania.